Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак тази 155-ца! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
    Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


    П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
    Стой далеч от тоя майстор с "петичките"
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      Подкрепям Радко

      Comment


      • #18
        Еми май освен да караш едно по едно подред и да провериш всички неща по запалването и горивната система....Иначе горивен регулатор оригинален е над 200 лв,на старо за 20,ако искаш да го смениш за всеки случай виж колегата dani_kucheto. Наистина едва ли само от него ще отказва да запали-моя беше прецакан и смучеше въздух откъм щуцера за вакуумното маркуче,но си палеше и вървеше колата.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
          Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


          П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
          колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!
          sigpic 155ex 159ex 530new

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
            колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!
            Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
              Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


              П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
              Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
              Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...
              тука е момента колегите с верижните мотори да вземат при сърце проблема!аз съм с ремък и при мен знам че може да прескочи!
              sigpic 155ex 159ex 530new

              Comment


              • #22
                Абе какви пети какви 5 лева... Верижния двигател си има белези на валовете... Тоя маистор много ми е чудно какво ще прави по колата...
                А за прескочила верига...

                Дописвам си... Верижния двигател е доста кораво нещо принципно а 1.7 доколкото знам аз няма грижи с разпределителните валове (проблем имат 1.8 и 2.0 изяжда се изпускателниа)..
                Продължавам да си мисля ,че проблема е с токовете... Собственика да вземе да изключи за тест едната а после другата бобина...
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:35.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Брачедче,проблема ти може и да е в самия мотроник така,че няма да е лошо да погледнеш и него.Мого често се случва да се прекъсне някое кабелче в куплунга,който влиза в централата.
                  sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                    Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


                    П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
                    Click image for larger version

Name:	Снимка0048.jpg
Views:	1
Size:	99.6 Килобайта
ID:	2313069 Ограденото с бяло са ти бобините под тях се намира ето това, Click image for larger version

Name:	1314176720_48804.jpg
Views:	1
Size:	11.2 Килобайта
ID:	2313070 имаш две такива, това са ти комутаторите.
                    Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
                    Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
                    Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                      Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


                      П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!

                      И на мен на фиата .. 5-6 вериги ми прескачаха .... аууууппп .... добре че тука намерихме пети за тоя мотор ... че иначе няма зацепване ... а ако си намерите и коленца и лакти за 8 клапана ... право ги пращайте кам нас
                      Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                      Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                        Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


                        П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
                        Колега, явно не си на ясно с материята...пети се ползват при центровка на 16 клапанов двигател. Твоя е с 8. Така че, не се доверявай на тоя майстор. Слушай съветите на колегите тук, никой няма да те подведе. И се замисли сериозно за свестен майстор. Успех!
                        АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                        FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                        Comment


                        • #27
                          Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
                            Тва до тук е едно от най-яките и качествени предложения в темата !!! Това точно е духа на собствениците на 155, па нека ни наричат сектанти ...
                            Ако бях там, щях и аз да дойда ... да пиете един коняк (може и с чай) и заради мене !!!
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
                              Ами определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва

                              ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

                              П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чай
                              155 rlz

                              Comment


                              • #30
                                Бедна смес
                                155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                                1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                                GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                                ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                                Comment

                                Working...
                                X